09 januari 2011

Inspiration!



Åhh nu väntar man efter detta nummer av Vakre hjem & Interior, en härlig framsida. Gillar även det senaste numret av Lantlivs framsida med den starka rosa färgen mot det grå, undrar om det är en ny trend att starta året med friska färger.... Skickar med lite inspiration från nätet, ibland sparar man bara bilder och vips har närminnet glömt var ifrån de kom, men iallafall så delar jag med mig av lite smarriga bilder!


Må gott, nu är det en ny vecka med underbara saker! /Helena

Everything will be okay in the end, 
if it´s not okay it´s not the end. 
(unknown)

4 kommentarer:

  1. Ser ut att vara ett fräscht nummer!
    Alltid mysigt med lite våriga färger!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Hejsan, trillade in på din blogg av en slump och blev så glad! Den är jättefin. Jag känner igen bilden med sängen och hornen i ditt kollage, har själv haft den i min blogg under sovrumsinspiration :)

    Ha en fin dag!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Ja var inte rosa årets färg vad jag hade läst någonstans. Ser mysigt ut på Vakre Hjem. Ibland har de såna där härligt bohem chica hem i inredningsreportagen. De gillar jag! /Therese

    SvaraRadera
  4. Stunning pics, thank you for sharing! x

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...